اهداء ختم جمعی قرآن به روان پاک جانباختگان منا

اهداء ختم جمعی قرآن به روان پاک جانباختگان منا

فاجعه منا

وَمَا لَهمْ أَلاَّ یعَذِّبَهم اللّه وَهمْ یَصدّونَ عَنِ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ وَمَا كَانواْ أَوْلِیَاءه إِنْ أَوْلِیَآؤه إِلاَّ الْمتَّقونَ وَلَكِنَّ أَكْثَرَهمْ لاَ یَعْلَمونَ(انفال/34)
و آنها چه كردند كه خدا عذابشان نكند؟! در صورتى كه راه مسجد الحرام را (به روى بندگان خدا) مى بندند و آنها سرپرستان (شایسته تولیت) آن نیستند، سرپرستان آن به جز اهل تقوا نباشند، لیكن اكثر مردم آگاه نیستند(ترجمه مرحوم الهی قمشه ای)

بار دیگر دستان پلید آل سعود فاجعه آفرید. فاجعه‌ای هولناک که تا ابد لکه ننگی بر جبین کلیدداران غاصب و نامحرمان حریم حرم الهی خواهد بود.
حرامیان آل سقوط! و قداره‌بندان سیاه‌اندیش آل خلیفه که تا دیروز راه بر کوچه بنی‌هاشم می‌بستند امروز اما دست کین از آستین دنائت بیرون آورده، راه بر نفس‌های ضیوف‌الرحمن بستند.
ابوجهل‌صفتانِ جاهلیت مدرن اگر دیروز به آتش خباثت در سرزمین دیلمون، بحرین و صنعای به خون پالا، رحل و قرآن و مسجد و محراب را یکجا به خاکستر می‌نشاندند امروز اما در مِنای اسماعیل، به تیغ رذالت، اهل قبله را ذبح می‌کنند.
این اولین بار نیست که یاوران صهیون با تمام کوتاه‌دستی، این چُنین درازدستی می‌کنند، به یقین آخرین بار نیز نخواهد بود. لیک، شب به اراده‌ی شب‌پرستان نمی‌ماند و آفتاب روشنی‌بخش اسلام حقیقی از پس ابرهای تیره و ظلمت‌زای جهالتشان خواهد تابید.
وارثان ابوسفیان از روی جهالت، می‌پندارند با چُنین حرکت‌های جائرانه و شرمگینانه می‌تواند حیات رو به زوالشان را اندکی بیشتر تمدید نمایند حال آنکه صدای سرفه‌های مرگ منفورشان از هم اکنون گوش عالم را کر کرده است.
این درد را به کجا باید برد؟ دست تظلم به سوی که باید دراز کرد؟ که به دست جنایت‌پیشه خائئان خانه خدا، در حریم حرم الهی، حرمت میهمان و امن و امان از وی ستانده می‌شود.
چه کسی مرهم‌گذار این زخم کهنه است؟
دیری نخواهد پایید و زودا که وارث حقیقی کعبه از کنار بیت معمور خدا در زمین ظهور کند و از گرده‌ی ظالم انتقام کشد. اللهم آمین!

اینک! با قلبی آکنده از اندوه و حرمان، لب‌هایمان را به زمزمه کتاب نور، مترنّم می‌کنیم تا در ختمی جمعی، ثوابش را نثار و ایثار کنیم به پروانگان شمع‌آجین سرزمین مِنا.

جهت ثبت نام و مشارکت در ختم دوره�ٌای قرآن کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعیفرهنگیمذهبیقرآنی
برچسب‌ها: جانباختگان منا ،ختم قرآن ، آل سعود

تاريخ : دو شنبه 6 مهر 1394 | 23:34 | نویسنده : امیر کاظمی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس