سرزمین لاله ها

سیاسی ، فرهنگی ، ورزشی،اجتماعی.نظامی

شورای نگهبان صلاحیت ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد + اسامی

 

شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور اعلام کرد.

 

نامزدهای ریاست جمهوری

شورای نگهبان 31 فروردین اسامی 6 نامزدی را که از سوی این شورا برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده‌اند، به وزارت کشور اعلام کرد.

اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده به شرح زیر است:

1. سید مصطفی میرسلیم

2. حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

3.محمدباقر قالیباف

4. حجت‌الاسلام حسن روحانی

5. اسحاق جهانگیری

6. مصطفی هاشمی‌طبا

تبلیغات کاندیدا‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اعلام اسامی آن‌ها توسط وزارت کشور رسما آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز انتخابات ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.


 

منبع: فارس


 

[ جمعه 1 ارديبهشت 1396برچسب:, ] [ 19:35 ] [ امیر کاظمی ] [ ]
حق الناسی که دو گناه را شامل می شود!!

 

 

حق الناسی که دو گناه را شامل می شود!!

 

امیر مؤمنان ـ علیه السلام ـ در وصیت به فرزندش فرمود: از محل تهمت بر حذر باش و دوری كن، همچنین از مجلسی كه به آن گمان بد برده می‌شود.(وسائل الشیعه، ج8، ص423) و به همین جهت است كه در اخبار و روایات تأكید شده كه مؤمنان باید از دوستی و هم نشینی با فساق و گناهكاران بپرهیزند زیرا رابطه داشتن با آنان موجب می‌شود كه مردم نسبت به مؤمنان بدبین و در نتیجه به آن‌ها تهمت بزنند.

 

تهمت

نسبت ناروا به دیگران که ما بیشتر با تهمت آن را می شناسیم معصیت بزرگی است که در جامعه ی امروز ما متاسفانه رواج داشته و نقل محافل و مجالس است. اصلا یکی از موانع مهم عاقبت بخیری همین تهمت زدن و ارزش قائل نشدن برای آبروی دیگران است . 

بردن آبروی دیگران و هتک حرمت و اهانت به شخصیت سایر انسان ها، حقّ النّاس است و اگر انسان نتواند جبران حقّ النّاس خویش را بکند، عاقبت سوئی در انتظار او خواهد بود.


ادامه مطلب
[ جمعه 1 ارديبهشت 1396برچسب:, ] [ 19:23 ] [ امیر کاظمی ] [ ]
گناهی که اسلام را واژگون می کند

گناهی که اسلام را واژگون می کند 

در جامعه ی امروز نشانه هایی را مشاهده می کنیم که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نسبت به آنها هشدار داده اند اما مراقب باشید که این نشانه ها به منزله ی گناهان بزرگی است که اسلام را واژگون خواهد کرد...

 

واژگونی اسلام

مراقب قول و قرارهای لحظه ی خداحافظی باشیم!

اعتکاف سه بخش دارد: دوران پیش از اعتکاف، لحظات اعتکاف و بخش سوم یا ایّام پس از اعتکاف. خداوند ابتدا ما را دعوت به این حضور نورانی می‌کند؛ دل‌ های بندگان را به لرزه می ‌اندازد و آنها را از غفلت خارج می‌ سازد. در لحظات طلایی اعتکاف، معتکف دعوت خداوند را لبیک گفته و رحمت الهی را به آغوش می ‌کشد. گریه ‌های دقایق آخر اعتکاف حکایتگر قلبی آکنده از عشق الهی است. امّا از بین این سه بخش، مهمترین بخش اعتکاف، بخش سوم آن، یعنی دوران پس از اعتکاف است؛ دوران حفظ دستاوردهای اعتکاف و پایبندی به تعهدات.


ادامه مطلب
[ جمعه 1 ارديبهشت 1396برچسب:, ] [ 18:55 ] [ امیر کاظمی ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه